Norweska jakość, klasa sama w sobie – 15 lat na rynku!
Natural Pharmaceuticals już od ponad 15 lat wspomaga swoimi suplementami zdrowie Polaków. Gdy w 2010 roku zrealizowaliśmy pierwsze zamówienie, nie śmieliśmy marzyć o tak dynamicznym rozwoju. Tymczasem dziś z produktów Natural Pharmaceuticals w Polsce korzysta już ponad milion osób; wśród nich są tacy, którzy od 15 lat regularnie odbierają przesyłki z suplementami. Jak udało nam się zdobyć zaufanie Klientów i osiągnąć tak spektakularny sukces?
Z Norwegii do Europy Środkowo-Wschodniej
Natural Pharmaceuticals stało się na polskim rynku symbolem norweskiej jakości. Receptury naszych suplementów opracowywane są w laboratoriach w Norwegii, tam też bez wyjątków odbywa się cała produkcja. Wszystkie produkty oparte są na starannie przebadanych, certyfikowanych, a niejednokrotnie również opatentowanych w skali światowej składnikach. Najwyższa jakość i bezpieczeństwo od zawsze są naszymi priorytetami.
Sięgnęliśmy po to, z czego słynie Norwegia, co jest naszą dumą, i postanowiliśmy podzielić się tym dobrem z krajami Europy Środkowo-Wschodniej. Zapukaliśmy nieśmiało do drzwi Klientów z nowinką w postaci wysokojakościowych, prozdrowotnych suplementów diety dostarczanych w wygodny sposób – prosto do domu. Jesteśmy szczęśliwi, że przyjęli nas tak gościnnie i że już od ponad dekady możemy im służyć.
Jonas Törnquist, CEO Grupy Natural Pharmaceuticals
Nieustanny rozwój, kolejne dobre produkty w ofercie
Nie spoczęliśmy na laurach. W 2019 roku odnotowaliśmy 70-procentowy, a w 2020 – 50-procentowy wzrost sprzedaży. Nasz norweski zespół badawczy dopracowuje najnowsze produkty. Rozwijamy się, zatrudniamy specjalistów, by sprostać rosnącej skali zamówień. Dziś w skład zespołu w samej tylko Warszawie wchodzi 50 osób.
Najważniejszy juror – Konsument
W Natural Pharmaceuticals najwyższą wartością od początków działalności jest jakość. Nie bacząc na zyski czy straty „po drodze”, założyliśmy, że w finalnym rozrachunku nawet bardzo kosztowne inwestycje w badania laboratoryjne i certyfikaty jakości zwrócą się prędzej czy później w czymś tak bezcennym, jak zaufanie Klientów. I tak właśnie się stało, czego najlepszym potwierdzeniem są liczne nagrody, którymi obdarza nas od lat najbardziej wymagające jury – Konsumenci. Nieprzerwanie od 2014 roku jesteśmy wyróżniani godłem „Firmy Przyjaznej Klientowi”. To nagroda szczególnie cenna, także ze względu na kryteria jej przyznawania. Bo ocenie podlegają tak kluczowe relacje między firmą a klientem, jak jakość obsługi, łatwość komunikacji, ogólne zadowolenie z produktu oraz gotowość do zarekomendowania go innym.
Etyka i społeczna odpowiedzialność
Miniona dekada to dla Natural Pharmaceuticals czas bardzo pracowity. Udało nam się stworzyć, dokładnie przebadać i wprowadzić do sprzedaży wiele wysokojakościowych prozdrowotnych produktów, usprawnić serwis obsługi Klienta i dodatkowo, z czego jesteśmy szczególnie dumni – zaangażować się w prozdrowotne, charytatywne inicjatywy non-profit, takie jak program „Firma z sercem” zainicjowany przez UNICEF. Wspieramy go darowiznami, które są realnym wsparciem dla dzieci z najuboższych rejonów świata.
Jako czołowy producent prozdrowotnych suplementów aktywnie uczestniczymy też w licznych akcjach propagujących zdrowy styl życia i odżywiania; usilnie lobbujemy też za prawną regulacją sprzedaży suplementów (np. współtworząc Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Suplementów Diety jako członek Krajowej Rady Suplementów i Odżywek), by każdy Konsument w Polsce miał absolutną pewność, że oferowany mu produkt spełnia najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa.
Zamykamy tę dekadę z poczuciem wdzięczności dla naszych Klientów i satysfakcją z dynamicznego wzrostu w całej Europie Środkowo-Wschodniej.
Dziś, w Polsce, Estonii, Chorwacji, Słowenii, na Litwie, Łotwie, Węgrzech i w Rumunii z naszych sprawdzonych norweskich patentów korzysta już ponad trzy miliony Klientów.
Dziękujemy i polecamy się Wam na przyszłość!